Nejčastější dotazy
Půjčovna sportovních potřeb
nejčastější dotazy – LÉTO
Od kdy je možné si vypůjčit kola a ostatní letní vybavení? Pravidelný letní provoz zahajuje 1.června. Od této doby je možné si půjčovat a rezervovat veškeré letní vybavení. Ovšem kola pro sezónní půjčování začínáme půjčovat zpravidla již 1 až 2 týdny po jarních prázdninách.
Jaké vybavení si lze v půjčovně zapůjčit? Kompletní nabídku naleznete v našem ceníku.
Kdy rezervovat jízdní kolo? chcete-li jen pár kol, není rezervace nutná, pokud chcete větší počet kol, nebo pokud chcete elektrokola, je jistě lepší si kola rezervovat co nejdříve.
Od kdy je v provozu cyklo-servis? Cyklo-servis je v provozu cca od poloviny dubna do poloviny října.
nejčastější dotazy – ZIMA
jak je otevřeno v půjčovně? Pracovní doba se mění v závislosti na ročním období. Aktuální pracovní dobu najdete v úvodu na první straně.
Od kdy je možné si vypůjčit lyže a ostatní zimní vybavení? Pravidelný zimní provoz zahajuje 1.Prosince. Od této doby je možné si půjčovat a rezervovat veškeré zimní vybavení.
Jaké vybavení si lze v půjčovně zapůjčit? Kompletní nabídku naleznete v našem ceníku.
CO obsahuje lyžařský komplet? Sjezdový a běžkařský komplet obsahuje: lyže, boty a hole. Snowboardový komplet obsahuje prkno a boty.
Kdy si rezervovat lyžařské vybavení? Lyžařské vybavení je dobré si rezervovat týden až měsíc před odjezdem na hory. Tím budete mít jistotu že budete mít vybavení přesně podle Vašich představ. Pro rezervaci je nejvhodnější den pondělí až čtvrtek, kdy je v půjčovně největší výběr a nejkratší doba na odbavení. V pátek, v sobotu a v neděli Vám provedeme rezervaci také, ale upřednostňujeme zákazníky kteří vracejí vybavení a vyzvedávají již rezervované vybavení.
Co potřebuji k rezervaci? Osobně se dostavíte a vybere si vybavení, které Vám nejlépe sedne a nejvíce se líbí. (nejde rezervovat obuv, kterou jste si nevyzkoušeli). Nahlásíte od kdy do kdy chcete vybavení rezervovat – termín je nutné dodržet kvůli navazujícím rezervacím. K rezervaci není třeba doklad ani záloha. ( mimo rezervace autoboxu na jarní prázdniny kdy vybíráme zálohu 300,-Kč ) vybrané vybavení Vám závazně zarezervujeme na Vámi uvedený termín.
Co potřebuji k zapůjčení? Při půjčení je nutné předložit občanský průkaz a zaplatit půjčovné + kauci (ta je u běžek a snowboardů 100,-Kč).
Jak se počítá půjčovné? Jeden zápůjční den začíná ve 14:00 předchozího dne před datem vypůjčení a končí v době skončení pracovní doby dne kdy končí doba zapůjčení. Toto neplatí u bruslí, kde počítáme každý započatý den. Výjimkou jsou školní bruslení kde lze půjčit brusle den předem. Minimální doba výpůjčky je 1 den. Termín vrácení je nutné dodržet z důvodu možné navazující objednávky. Nestíháte-li včas vrátit vybavení, kontaktujte nás na tel. 603 259370.
Potřebuji doklad o seřízení vázání Všechny sjezdové komplety Vám zdarma nastavíme na velikost boty. Na požádání Vám lyže seřídíme na diagnostickém zařízení včetně vydání dokladu o seřízení vázání s dokladem. Cena seřízení lyží je 100,-Kč. Při půjčení kompletu nad 5 dnů je seřízení ZDARMA.
Seřídíte mi i mé lyže? Vaše lyže Vám seřídíme na našem servisu v protější prodejně, kde je skiservis.
Kdy se vrací vybavení zpět? Hned jak nebudete vybavení potřebovat vrátíte zapůjčené vybavení zpět do půjčovny. Je nutné dodržet termín vrácení který jste uvedli při vyzvednutí (v dokladu je uveden ve spodní části ) kvůli navazujícím rezervacím. Zde se vysuší, provede se pravidelný servis a poté bude opět připraveno k dalšímu půjčování. Nestíháte-li vrátit vybavení včas dejte nám včas vědět.
V jakém stavu vracet vybavení? Vybavení se vrací samozřejmě čisté bez bahna, vosku a ostatních nečistot. Za mytí lyží a bot od bláta účtujeme 50,-Kč za pár, za umytí lyží od stoupacího vosku zaplatí zákazník 100,- Kč. Lyžařské boty mohou být vlhké. Po každém půjčení jsou desinfikovány a vysušeny. Lyžařské oblečení se vrací nevyprané! Po vrácení si oblečení zkontrolujeme a vypereme.
Co dělat při ztrátě nebo poškození? U ztráty nebo poškození které již neumožňuje půjčené vybavení bezpečně a spolehlivě používat je zákazník povinen uhradit cenu vybavení. U drobných opravitelných závad zaplatíte cenu opravy dle běžného ceníku. U nevratného poškození či ztrátě, zaplatíte zůstatkovou cenu vybavení po odečtení použitelných dílů.
Dá se půjčené vybavení pojistit? Ano, Pojistné je dobrovolné a kryje škody vzniklé při běžném provozu. Musí však být dodrženy zásady správného používání sportovního vybavení. (Zákazník je povinen používat vypůjčené vybavení pouze k účelu, ke kterému je určeno, přičemž musí dbát, aby nebylo poškozeno událostmi, které mohl předvídat (např. je zakázáno lyžovat v terénu, kde není souvislá sněhová pokrývka, sušit lyžařskou obuv na tepelných zdrojích nebo v jejich bezprostřední blízkosti, kde hrozí nebezpečí tepelného poškození, apod.). Proti ztrátě pojistit vybavení nejde. (Doporučujeme si pojistné zaplatit , v jiném případě hradíte všechna poškození dle ceníku oprav ). Cena pojistného je 15% z celkové ceny půjčovného.
Můžu předčasně vrátit půjčené vybavení? Ano, účtujeme ale storno poplatek:
• NEPOUŽITÉ Vráceno následující den po zapůjčení – vráceno 90% půjčovného, mínus 100,-Kč za služby spojené se zapůjčením (výběr a odzkoušení, rezervace, seřízení, sepsání smlouvy, převzetí a kontrola vybavení).
• NEPOUŽITÉ Vráceno dříve než v dohodnutý termín- vrácení 50% půjčovného ze zbývajících dnů, mínus 100,-Kč za služby spojené se zapůjčením (výběr a odzkoušení, rezervace, seřízení, sepsání smlouvy, převzetí a kontrola vybavení).
• POUŽITÉ Vráceno dříve než v dohodnutý termín- vrácení 20% půjčovného ze zbývajících dnů, mínus 100,-Kč za služby spojené se zapůjčením (výběr a odzkoušení, rezervace, seřízení, sepsání smlouvy, převzetí a kontrola vybavení).